Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Hanna Boman - 12 mars 2017 22:23

Jaha, då har man avverkat ännu en födelsedag!
Dagen började ju med att jag tog mig ut till kyrka på gudstjänst, och sedan på eftermiddagen kom Pappa & Charlotte hit på "Födelsedagsfika á la Hanna"...kan man väl nästan säga va! :)

Kaffe & tigerkaka & kladdkaka & punschrullar & kanelbullar & skorpor!

#litetypisktHannafika
#mittfavvofika

I present fick jag:
#centrumföreningenspresentkort






TACK Pappa & Charlotte för att ni kom o ville fira mig idag!

  





 

Nejdå, kaffe utan mjölk är inte min melodi riktigt







     








 




Av Hanna Boman - 12 mars 2017 13:52

Idag så började jag dagen med att ta mig ut till kyrkan på gudstjänst, en helt vanlig gudstjänst! :)
Markus Fiedler spelade en del stycken på flygen, samtidigt som han spelade till de gemensamma sångerna också förstås.

Och Leif Algotsson höll i predikan, samtidigt som Sören Lund ledde gudstjänsten!




 

Leif Algotsson

 

 

 

 

  

Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards