Alla inlägg den 24 april 2017

Av Hanna Boman - 24 april 2017 23:41

Jamen visst har jag varit till ViktVäktarna idag då det är måndag, fast den här gången var 

jag dit till klockan sex (sista klassen). Nu var det ett tag sedan som jag var dit där då, men

så fick det bli idag helt enkelt!

Vad pratades det om idag då under mötet?

VEM ÄR DU, OCH HUR PÅVERKAR DET DIN VIKTMINSKNING?

Olika personligheter agerar på olika sätt i olika situationer.


Är du initiativrik och snabb med att fatta beslut?

Är du engagerad, flexibel lösningsorienterad?

Är du eftertänksam och pålitlig?

Är du metodisk och noga med regler?



Jaha, och vad visade vågen den här dagen då jag "skuttade" upp på den?

Jodå, idag blev jag vän med dig igen kära vågen...för nu var du ju snäll igen!

Eftersom den visade 61,4 kg som då resulterade i -0,8 kg.

Så visst blev jag nöjd alltid, eftersom jag denna gången verkligen låg på "gratis-vikt"!












 


Av Hanna Boman - 24 april 2017 17:28

Ja, och vad menar jag nu med just detta datumet? Det kan man ju fråga sig, men som sagt är

det ju den 24 april och här får man fortfarande ta på sig sin vinterjacka halsduk.

Jag kommer snart gå i ide, och inte för det inte är någon snö...utan för att det 

fortfarande är så sketans kallt!




 







 





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards