Alla inlägg den 5 maj 2017

Av Hanna Boman - 5 maj 2017 17:39

Ja, vad ska man nu säga?

Jag var idag nere på Arbetsförmedlingen för att lämna in ett underskrivet papper, som

har och göra med att jag ska få pengar ytterligare ett år till genom Jobb -och utvecklingsgarantin.

Och då var jag ju bara nere i Kundmottagningen, för att lämna in det!

Sen ville ju jag även få skriva under ett papper som gör att jag ska vara försäkrad, 

men det verkade han inte förstå vad jag menade även om jag förklarade för honom 

att jag har fått skriva under ett sådant pappper två gånger tidigare. ;)

För två veckor sedan så var min SIUS-konsulent uppe på jobbet bara för att få veta om 

jag kunde får ytterligare förlängt, vilket jag ju fick o två månader till.

Men sedan efter det så kommer jag inte att få någon anställning, utan få gå hem därifrån!

Fast enligt vad SIUS-konsulenten hade skrivit i anteckningar, så hade jag bara 

fått en månads förlängt...medans kanalchefen sa så att två månader till (maj & juni).


Så jag var lite lagom frustrerad över när jag tog mig från Arbetsförmedlingen sen, och hoppas 

att min handläggare hör av sig till mig på måndag så jag får förklara för henne att

något papper för försäkran har jag inte fått skriva på än!


Så generellt sätt ska väl inte jag kunna få ta mig dit förrän jag har skrivit under

en försäkran, eller hur? 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards