Alla inlägg den 13 maj 2017

Av Hanna Boman - 13 maj 2017 23:32

Idag så har vi då firat Lovisa som fyllde 11 år (7 maj), så det har varit släktkalas!

Eftersom jag var i SecondHand först o jobbade så kom jag lite lagom

till fikat strax efter klockan tre!

Nu vet inte jag hur dags de andra kom, men kom kanske vid lunchtid.

Mumsigt & gott fika var det helt klart!




 


Eftersom det var fantastiskt väder så gick vi ut på en liten promenix, vilket var skönt.




Framåt kvällskvisten sedan så blev det grillat (revben & kycklingklubbor & flankstek & klyftpotatis & matvetesallad & grönsallad & ost & kex & melon)


Till efterrätt sedan så blev det rulltårta & kaffe!




   




Ojdå, sen blev klockan dags för att se Eurovision och då tog vi oss ner till TV:n!

Hehe, ska jag vara ärlig så somnade jag lite lätt mellan bidrag 8/10 kanske...fram till bidrag

18/20 typ.

Jodå, jag gjorde allt för att kunna hålla mig vaken då Robin Bengtsson skulle framföra sitt bidrag

I Can´t Go On.





När omröstningen gick så somnade jag lite då o då med, men var ju vaken då Portugal tog hem

allltihop.


SVERIGE tog sig på en 5:e plats!

 

 

GRATTIS Robin!

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 13 maj 2017 14:47

Ännu en jobblördag för mig i SecondHand & Café 2, redan 6 veckor sedan jag gjorde det sist (tiden går fort)!
Men det har gått bra idag, Second Voice var där o sjöng några sånger, det var inte svårt att vara med o sjunga/digga till sångerna...haha! :)





Mycket o göra i stort sätt hela tiden, en rolig lördag trots allt! ;)











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards