Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Hanna Boman - 15 maj 2017 20:37

Jahaja, idag har ju jag varit till ViktVäktarna i vanlig ordning eftersom det är måndag (dum vägdag, enligt mig).

Ibland så funkar det bra med måndagar, annars inte...man kan ju inte "busäta" över helgen. 

Och jag vet att detta har jag nämna nån gång tidigare, men ville bara ta upp det lite igen.


Vad pratades det om idag på mötet då?


Jovisst, idag så var GRILL GRILLFEST som stod på agendan. Och vad som är billigt SmartPoins-mässigt och så vidare.

Det finns ju en hel del som man kan grilla, kött fisk grönsaker frukt. Och så finns det ju mycket vegetariskt också, sen ska man ju ha alla tillbehören till som klyftpotatis & pastasallad & potatissallad & såser.

Så visst finns det en hel del att grilla alltid!


Jaha, och vad visade den där "usla" vågen idag när jag ställde mig på den? Ja, för även idag kan jag ju säga att den var "usel"...eller är det jag som varit usel? Mnja, det kan man ju fundera på...


Eftersom den idag stannade på 62,2 kg som då resulterade i +0,6 kg. Men jag hade ju detta lite på känn att det skulle bli ett plus idag, fast inte heller denna gången frågade jag henne om jag behövde betala...det där känns ju lite busigt, men så länge inte hon påpekar det så...vad behöver jag göra då?

Så nej, inte någon straffavgift idag heller då! 








 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards