Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av Hanna Boman - 8 augusti 2017 23:27

Ojojoj, nu är ju enligt "kalendern" snart sommaren slut va?

Vi är med andra ord inne i augusti månad, och detta var min första långa cykeltur

för i år.


Mmm, vad ska man säga?

Ptja, sommaren har ju inte varit av den allra bästa sorten.

Så det är ju det som gör det, att det inte har varit några underbart sköna

cykelturer.

Men idag under eftermiddagen så fick det bannemig bli av, och då

självklart startade jag ju min Runkeeper

(brukar ju göra det, då jag är ute på mina "motionsrundor")

Eeeh, jag hade lite smått kontakt med en vän på Facebook under dagen...som tyckte att 

jag skulle ta mig ut. Eller hur det nu var, hehe!


Eftersom detta nu då blev min allra första långa tur, så blev den ju inte hejdundrans

jättelång.

Så det fick bli förbi Residenset Stumholmen Gästhamnen Borgmästarekajen.


Och sedan var jag ju hemma igen, fast det kändes som om jag aldrig skulle komma hem!

Pust, vad lång tid det tog.

Så jag kan säga att jag tyckte det var riktigt skönt när jag kom hem igen! :)






   

Startklar för cykeltur

 

 

 

 

 

  

Residenset

 

 

 

 

 

      

Stumholmen

 

 

 

 

 

     

 

 

  

Borgmästarekajen

 

 

 

 

 

 

 








Av Hanna Boman - 8 augusti 2017 10:53

 



Nu så har jag under en veckas tid lagt upp ETT youtube-klipp varje dag med denna 

fantastiska artist, enligt mig...Lisa Nilsson!

Hon skriver ju inte egna sånger själv, men hon sjunger ju väldigt 

bra sånger som lätt kan sätta sig.

Åtminstone hos mig, haha!



Jag har väl en o annan CD-skiva med henne, men man lyssnar ju inte så ofta 

på CD-skiva längre...utan hittar ju nu det mesta på Spotify nuförtiden!









      

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards