Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Hanna Boman - 20 augusti 2017 14:53

En fantastiskt fin och bra gudstjänst idag, men med lite vemod i hjärtat att det här var 

Avskedspredikan av våran pastor Violet Andersson som nu då gjort sin sista

predikan!

Jo, detta var ju den sista predikan o avslutningen för henne idag.

~~nästa helg är det ju "bara" konfirmationsavslutningen~~


Dagens predikan handlade om gåvor och att vi alla har en gåva.

En del är bra på scouting sjunga spela gitarr/piano baka läsa Bibeln.



En väldigt bra och fin predikan idag Violet, tack!




 

Violet Andersson

 

 

 

 

 

  

Tina Nelsson

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Sen efter gudstjänsten idag så var det ju inte slut där inte, utan då serverades

det Smörgåstårta till en början och sen blev det kaffe kaka också förstås!


Jodå, en hel del tal o sånt var det ju också.

Fast jag kan ju inte räkna upp dem alla, men ett kan jag ju tala om...och det var ju 

Fredax-gänget bland många andra!





   
















 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards