Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Hanna Boman - 27 augusti 2017 18:28

Nu idag så var det då Konfirmationshögtid ute i kyrkan, som väl nu har blivit tradition för oss att ha

efter sommaren...typ augusti/september och inte vid pingst!


Men men, tiderna förändras och då känns det lite mer speciellt att ha det på

sensommaren istället!


Och ja, den här gången var det ju bara endast 2 konfirmander...men de hade ett drama som 

de klarade av med bravur (inte alltid lätt att bara vara två, men...)



Sen så var det ju den här gången som Violet verkligen var hos oss för sista gången, innan hon

börjar sin nya tjänst på annan ort!


Och jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, utan det får nog en del av bilderna

berätta mera!





 

Hann bara bli en bild ifrån dramat, men kunde kanske blivit flera...





 

Violet Andersson    








 





 







   

Nattvardakt för konfirmander med

"tjänstgörande personal"

 

 

 

 

 

   

Konfirmationsakt

 

 

 

 

Harald Fränne & Viktor Tiger & Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tårta & kaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards