Alla inlägg den 31 augusti 2017

Av Hanna Boman - 31 augusti 2017 22:13

Oooh jaa, då har vi satt igång med höstens första By Mercy-övning...eller hur det nu var med just den här övningen egentligen. Eftersom detta var väl en "extra-övning" för att vi på söndag kommer att sjunga när det är Höstupptaktsgudstjänst, men annars så lär vi sedan öva varannan torsdag jämna veckor!


Ojojoj, det var ju riktigt roligt att träffas igen och sjunga ihop sig lite...eller hur man nu ska säga!

Som sagt var det roligt att komma igång och sjunga, sedan så var vi väl inte jättemånga på övningen nu ikväll. Sammanlagt hur många vi var har jag ingen susning om (brukar inte räkna antalet, även om det hade varit lätt nu ikväll).

Hehe, vad jag i alla fall vet till 100%...så var det EN i mansstämman...det är jag helt och fullt övertygad om, hahaha!










 









Av Hanna Boman - 31 augusti 2017 09:13

Nu har det gått 7 dagar av denna veckan då jag blev utmanad av en vän på Facebook att

lägga ut en "svartvit bild i 7 dagar".
Jag var lite osäker på om jag överhuvudtaget skulle klara av det, men efter att ha fått

förklarat för mig hur man fixar svartvita bilder med mobilen...då har har det ju funkat helt lysande!
En del dagar fick jag fundera lite på: "Jaha, vad ska jag ta bild på idag som sen ska bli svartvit?"

Det tråkiga om jag nu får säga det med, så skulle man ju först och främst utmana en ny vän att göra detsamma.
Och att utmana en vän har väl inte varit det svåra, men inte någon har antagit utmaningen från mig

alls av 7 vänner.
Så det har varit det tråkiga i detta enligt mig!
Men nu lägger jag ut samtliga svartvita bilder här i bloggen också, bara för att jag vill! :)

/Tjingeling



     






     





 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards