Alla inlägg den 16 september 2017

Av Hanna Boman - 16 september 2017 19:27

Idag så har vi haft Gårdsfest, 50 år sedan Bostadsrättsförening Väster Udd öppnade!
Så det serverades Buffé-mat, nere på gården som var mycket gott! :)

När man kom så fick man sig ett glas "välkomstdrink".



Och själva festen var ju då nere på gården, så vi satt under ett partytält! :)





TACK för mycket god mat & dryck och fika!




  





      














 

Av Hanna Boman - 16 september 2017 18:58

Ojojoj, nu kan man ju verkligen säga att det var väldigt längesen som jag o "mitt gäng" var och jobbade i Café 2SecondHand (lördag)!
Joo, första lördagen sedan i maj månad för mig o var nog detsamma för de andra också egentligen. ;)
Och nu sedan efter sommaren, så har även VI i caféet fått en babs (kortterminal).
Tjohej, vad mycket lättare att inte behöva neka någon och säga att vi bara tar kontanter!
Fast det nu då även fortfarande är många som är inkörda på att det endast är kontantbetalning hos oss, men det har funkat bra idag.
Vi har varit väldigt många som varit där o jobbat idag - ett stort gäng!



 











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards