Alla inlägg den 9 mars 2018

Av Hanna Boman - 9 mars 2018 23:31

Oja, det är SANT att jag har varit ute med cykeln en stund idag eller mer på kvälllen.

Men jag kan väl inte säga att jag njöt av cykelturen sådär nämnvärt, mycket

sand på vägarna förstås när det "fortfarande" är vinter ute.

Så den här lilla cykelturen blev endast till & från Cityhallen!


Turen hem tog väl lite längre tid än vad jag hade väntat mig, pedalerna 

ville inte riktigt lyda mig om man nu kan säga så.

Men hem kom jag ju i alla fall, hehe!




Och nej, jag hade inte min Runkeeper igång!









Av Hanna Boman - 9 mars 2018 14:31

Hoppsan, idag är det visst Tomatsåsens dag mina vänner!

För visst är det gott med Tomatsås, även om nu inte jag brukar göra det.

(har nog aldrig gjort)

Men det är ju väldigt gott i alla fall!

Så jag lär väl få se till att göra det någon gång framöver.


Tänk Pasta med Tomatsås,vad gott det kan vara!




~~~~och detta är då en TEMADAG bland många andra~~~~




#tomatsåsensdag2018







 










     





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards