Alla inlägg under mars 2018

Av Hanna Boman - 4 mars 2018 21:33

Hur många visste att det fanne en TEMADAG som hette BANANENS DAG?

Jag visste väl det inte i alla fall, förrän jag såg ens blogg

idag på morgonen/förmiddagen!

Och då kände ju jag mig "tvungen" att skriva om det, eller så.

Åtminstone att det är BANANENS DAG idag, hehe!







#bananensdag2018











 







     

Av Hanna Boman - 4 mars 2018 15:12

Även den här söndagen blev det gudstjänst nere i Pingstkyrkan för mig.

Och det var en väldigt fin & innehållsrik gudstjänst med många inslag, eller hur man nu ska säga!

Men det var bland annat DOP, där två unga tjejer nu har beslutat sig för att följa Jesus (för det är ju därför man döper sig & blir en NY människa)!

En fantastisk predikan, som handlade om "På väg genom bibeln" och idag var det ~~David -ett renat hjärta~~


TACK Göran!


  






    

Lovsångsteam

 

 

 

 

 

 

Dopkandidaterna: Vendela & Melinda


Dopförrättare: Pernilla Bergström








 








 











 

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 











Av Hanna Boman - 3 mars 2018 22:53

Och nu ikväll har Andra chansen gått av stapeln och vilken rafflande kväll, dessa låtarna har man ju hört tidigare eftersom de har varit med o tävlat i deltävlingarna.

Nu var de ju indelade i dueller: 


Duell 1 Margaret - In My Cabana     mot     Moncho - Cuba Libre


Duell 2 Renaida  - All the feels       mot     Olivia Eliasson - Never learn


Duell 3 Felix Sandman - Every Single Day     mot     Mimi Werner - Song burning


Duell 4  Sigrid Bernsson - Patrick Swayze     mot     Mendez - Everyday



Sedan efter dessa duellerna så blev det ju förstås fyra bidrag som kom till FINALEN

 

 

 

 

Margaret - In My Cabana

Renaida - All the feels

Felix Sandman - Every Single Day

Mendez - Everyday







David Lindgren







   








   
















 









   





Av Hanna Boman - 2 mars 2018 18:13

Alltså den här snön som har kommit NU, tycker jag har kommit lite fel tid!
Eftersom vi nu har kommit i mars månad, och det ska ju enligt kalendern en VÅRmånad!

Här nere i Karlskrona, brukar det aldrig komma såhär mycket SNÖ på en och samma gång.

Och javisst, jag kan gilla SNÖ så länge man slipper ta sig ut utanför dörren.
Jättemysigt att bra sitta inne o titta ut på all denna vackra snön!












   

Dessa bilderna är bara tagna utifrån loftgången 

där jag bor...

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards