Alla inlägg den 28 april 2018

Av Hanna Boman - 28 april 2018 16:12

Yes, det är SANT att nu verkar det äntligen funka med länkningen direkt till Facebook igen!

Hehe, jag bara testade lite för skojs skull att kolla om det gick och jag blev väldigt glad när det

bara helt plötsligt funkade!

Och jadå, jag har skickat mail till dem på BLOGGPLATSEN utan ett enda svar...som även det har gjort mig

väldigt frustrerad!

Men som sagt, nu funkar det igen och jag behöver inte lägga in ett eget "inlägg" på Faceboook efter varje

uppdatering!



Nu var jag bara tvungen att uttrycka min glädje över detta!



  




/Tjingeling 










 

Av Hanna Boman - 28 april 2018 13:36

Jepp, idag blev det frukost tillsammans med Iris i SecondHand!
Hehe, detta gjorde vi ju för cirka en månad sedan vilket vi tyckte var mysigt då.
Så varför inte göra en repris av detta då tyckte vi, just idag när hennes mamma var inne och jobbade med.

#tvåtrekantsmackor #3kopparkaffe #vaniljhjärta




TACK goa Iris för frukoststunden idag!


  

















   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards