Alla inlägg den 4 maj 2018

Av Hanna Boman - 4 maj 2018 22:58

Nu är ju jag inte ledare i Fredax längre sedan några år tillbaka, så jag kände väl inte riktigt att jag behövde komma till klockan var sju.
Eftersom det stod Storandakt på programmet ikväll, så var jag ute lite innan nio o då satt jag och kollade på ett gäng som spelade rundpingis...samtidigt som jag drack kaffe.
Ett annat gäng var inne i Mysrummet o hade Karaoke, för det var väl det som stod på programmet ikväll (tror jag).

Och jodå, eftersom pastor Mats var på plats ikväll så var det ju även två öppnade påsar

chips plus läsk & saft & vatten.

Sen så blev det tid för Storandakt, där man från församlingen är tänkt ska komma o vara med.

Och det brukar väl vara lite si och så, inte alls jättemycket församlingsfolk som kommer!






 

















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards