Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Hanna Boman - 17 maj 2018 19:53

Jahaja, ännu en gång då jag har varit ner till Arbetsförmedlingen och träffat min SIUS!

Det gick väl som det har gjort de sista gångerna, inte några värst många jobb som ligger på vänt

för mig!

Men kan det kanske vara så för att det snart är sommar & semestertider?

Han har ringt runt till vissa arbetsgivare, men de har dessvärre tackat NEJ! Och de sätter nog inte in någon "praktikant" över sommaren, om man inte har något sedan tidigare. 

Yes, så tänker jag nu i alla fall...


Men ändå ett wooow i alla fall, idag fanns det ett RUM ledigt för oss...vilket jag tycker känns betydligt lättare/bättre!

Än att sitta där ute bland de allmäna datorerna, som vi gjode sist!


Och JA, jag börjar bli ganska TRÖTT på detta nu att det inte ska kunna finnas något till mig!









 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards