Alla inlägg den 16 juni 2018

Av Hanna Boman - 16 juni 2018 21:32

Helt galet, men jag lyssnade faktiskt på det allra sista Ring så spelar vi imorse med 

Lisa Syrén i spetsen som programledare!

(jag som trodde att hennes allra sista skulle vara den 30 juni)

Nu var ju inte programmet så jättespeciellt för att det var sista gången, utan det var

ett vanligt program från början till slut!

Och nu satte jag igång för att lyssna på programmet igen, bara för att få lite mera 

feeling till att skriva!




 

Lisa Syrén

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     



Av Hanna Boman - 16 juni 2018 18:23

Jag tog mig ut en liten tripp på stan idag o då gick jag in till "Smått och gott", för att egentligen bara kolla lite på vad de har för olika sorters glass i deras Glassbuffé!


Och jajemen, jag kan nog säga att det var lite svårt att välja vilken sort man ville ha!
~~Många olika sorter som verkade goda!~~

Och jag tog 3 kulor och sen lite strössel på också, men jag tog egentligen en lite för liten bägare.
Så nästa gång får det bli en annan storlek, hehe!

Men annars var det gott och nog över förväntan, enligt mig!

~~känt mig lite småskeptisk till att plocka glass själv sådär!~~











 





Av Hanna Boman - 16 juni 2018 07:27

Igår tog hon STUDENTEN och hade en fantastisk dag!
~~"lilla Julia" har tagit STUDENTEN!~~
Och där var det många som grattade henne, från kyrkan & även många andra!
Det roliga var ju att ett EVENEMANG kom på Facebook i väldigt god tid innan, där inte Julia var inblandad alls...så hon visste inte vilka som skulle komma mer än sin egna familj förstås!

Det serverades verkligen hur god buffémat som helst med olika sorters dryck!
Sen lite senare så blev det kaffe & kaka & tårta också!





 


GRATTIS Julia!

  











   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards