Alla inlägg under juni 2018

Av Hanna Boman - 3 juni 2018 21:27

Och så har man hunnit med en gudstjänst till idag, som var klockan sex (sommartid).
En väldigt fin o underbar ?sånggudstjänst? där Elsa Joehlson & Rebecka Karlsson sjöng sommarsånger ?sommarfeeling?!

Predikan höll Mats Polsten denna kväll!

Efter gudstjänsten sen så var det ju Mingelfika förstås!


 

Elsa Joehlsson & Rebecka Karlsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...och så lite Mingelfika på

Rolle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 juni 2018 15:23

Nu idag så tog jag mig ner till gudstjänst i Pingstkyrkan klockan tio! (sommartid)
En mycket fin men samtidigt en sorglig/gripande gudstjänst med tanke på att det var parentation efter två stycken som har fått flytta hem till himlen & Jesus!
Och en av dessa två var en god vän som efter en trafikolycka förra veckan omkom o lämnade oss alla, Peter Stolpestad!

Dagens predikant idag var Pernilla Bergström (hon predikade barfota...) som predikade om att Jesus har förberett allt för oss, med allt vad det innebär!
Kändes som om man bara ville höra mer!


TACK Pernilla!



Sarah Törnkvist & Rupert Lindén






 

Pernilla Bergström





 

Rupert Lindén & Tomas Jönsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 










   

Av Hanna Boman - 2 juni 2018 21:17

Och så blev det en kvällscykeltur, kändes helt okej att cykla ut nu under kvällskvisten faktiskt.
Hm, även om det nu tog väldigt mycket längre tid än vad jag hade räknat med.
Åtminstone då jag kom fram och upp på Borgmästarekajen, efter en bit där sen så var det ett "stort långt staket"...och då var det en väldigt smal "slinga" att cykla på, så jag fick leda cykeln en bra bit!
~~trodde väl aldrig att jag skulle komma upp på cykeln igen o komma hem~~
Pust & stånk & stön!

Men som sagt, nu är jag hemma vilket känns riktigt skönt!









   

Startklar för att cykla

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Varvsmuren här, och snart är jag

hemma igen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards