Alla inlägg den 1 september 2018

Av Hanna Boman - 1 september 2018 22:47

Jodå, imorse blev jag hämtad här hemma lagom tidigt...eller? Nja, jag blev hämtad vid kvart över nio i alla fall!
(inte jättetidigt, men ändå...)

Och vet ni vad, att jag kom ner i tid! 
Jag tänkte bara: "Hanna vad har hänt, du är nere i tid...när hände detta sist?"
Hehe, jag hann sätta mig en väldigt-väldigt kort stund på bänken innan min skjuts kom! (typ två sekunder)

När vi sedan kom ut till Olsängsgården, då var det dags att fika på sin medhavda fika som vi satt ute o fikade på.










Efter att fikat var färdigfikat, var det dags för första samlingen i aulan/samlingslokalen och då uret visade elva.

Då var det dags för Hampus Flyman att redovisa sitt EXAMENSARBETE/Kandidatuppsats.


KRISTENBLIVANDE

 

 

 

 

 

 

Hampus Flyman

 

 


















Dagens middag severades och det blev: kotlett & potatis & sås & sallad!


Sen så serverades det ju efterrätt också, "Äppelpaj & vaniljsås & kaffe"...mycket gott!






   





Sen var det dags för eftermiddagsträff, där Jan & Filip höll i rodret.

Där vi senare blev indelade i grupper för att bl a samtala om våra församligar.

Vi hade ju bjudut in Fågelmara missionskyrka till dagen också, så då blev 

vi ju blandade i våre grupper.



 

Eftermiddagsfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan när kvällningen kom så var det korvgrillning som stod på schemat,

vilket även det var gott!













 













 





  





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards