Alla inlägg den 8 september 2018

Av Hanna Boman - 8 september 2018 17:42

Idag strax efter klockan elva så träffades vi två (Iris & jag) inne i SecondHand, och då blev det raka vägen bort direkt till Café 2 för frukostfika!
Och vi hittade oss ett ledigt bord väldigt fort (brukar vara svårt ibland).

Men där satt vi väl ganska länge och fikade, mysigt!

#3kopparkaffemedmjölk
#trekantsmacka
#salamifralla
#kanelbulle





TACK goa Iris för denna lilla "dejten" idag!


  









 














 





Av Hanna Boman - 8 september 2018 08:47

Just nu den här lördagsmorgonen så sitter jag och lyssnar till Ring så spelar vi och med 

Pernilla Månsson-Colt, eftersom det nu är två programledare!

Och visst är väl Pernilla också okej som NY programledare, men förra veckan då Christer Lundberg gjorde sin premiär tyckte jag om honom snäppet bättre än vad Pernilla Månsson-Colt

Fast äsch, jag vet nog inte riktigt. Man lär nog tycka om henne med så småningom, lär nog få lyssna några veckor först innan man kan ropa "hej"! 


Pernilla Månsson-Colt är BRA hon också som programledare helt klart, man kan inte gnälla redan nu när hennes premiär av programmet är igång!



#ringsåspelarvi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pernilla Månsson-Colt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards