Alla inlägg den 9 september 2018

Av Hanna Boman - 9 september 2018 21:18

Jajemen, idag på sjävaste VALDAGEN så har jag varit i "min" VALLOKAL och röstat!

Jag har aldrig nånsin förtidsröstat någon gång, utan vill göra det på VALDAGEN.

Hehe, jag gick väl ifrån VALLOKALEN strax innan halv åtta...och då var det inte många som var där o la sin röst!

En lugn och behaglig stund att komma in där för att få göra sin plikt!

Och JA, det är ALLTID lika skönt att ha det gjort tycker jag absolut!


#riksdagen #landstingsfullmäktige #kommunfullmäktige

 


#val2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 9 september 2018 20:58

I eftermiddag så följde jag med Eva & Lars ut till Fågelmara missionskyrka och där var det

Musik -och sång i sensommarkväll (men om det var kväll, tycker väl inte riktigt jag att det var...)

Men en väldigt fin musikgudstjänst, med många sångare...för mig var det ju en del släktingar till mig som sjöng!

Fantastiskt BRA!


     





 

Kören "Gubbröra"

 

 

 

 

 

Göran Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







Av Hanna Boman - 9 september 2018 20:34

Idag har det varit MEDLEMSINTAGNING och det var tre äldre som kom ifrån Kullens missionshus/församling som  lades ner för ett år sedan nu.

Så en fin gudstjänst som känns trevligt & kul då man får välkomna in NYA  det är medlemmar!

Ganska många besökare idag med.

Sen så var dagens predikant Mats Polsten, en bra och innehållsrik predikan!





   







 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards