Alla inlägg under november 2018

Av Hanna Boman - 13 november 2018 11:22

Och ännu en TEMADAG som idag då är SMÖRGÅSTÅRTANS DAG

Jodå, visst är det väl gott med SMÖRGÅSTÅRTA alltid? Och jag tycker bäst om då det

är mycket med RÄKOR på, då gillar jag det extra mycket!






#smörgåstårtansdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 12 november 2018 15:41

Nu vet jag väl inte riktigt vad jag ska berätta, men att jag har sett den här säsongens "Så Mycket Bättre"

på tv4play och "bara" de tre första avsnitten.


Alltså, hur bra var liksom inte Linnéa Henriksson dag? Själv blev jag ju helt såld 

av att höra Christer Sjögren sjunga låten "Lyckligare nu" och även då Charlotte Perelli

sjöng låten "Släpper allt"!


Och jadå, jag kommer även se fjärde avsnittet på tv4play en annan dag!


Jag har väl aldrig varit något jättestort fan av just Så Mycket Bättre, eller har nog 

missat det och aldrig kollat tillbaka på playen bara! 




#tv4play

#såmycketbättre











 












 




Av Hanna Boman - 11 november 2018 21:42

Idag har det varit och är ju förstås fortfarande CHOKLADENS DAG!

Med andra ord ytterligare en TEMADAG!

Och visst är det väl gott med CHOKLAD ibland, eller hur?

Jag är inte sådär som gärna äter mörk choklad, men tycker väl att det kan 

vara gott ibland i alla fall!




#chokladensdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 11 november 2018 20:17

Wooow, vilken eftermiddag/kväll man har varit med om då Österlen Gospel gästades oss!
Så himla gött gospelsväng, de var fantastiska på att sjunga!
Man blev glad i hela hjärtat av att höra dem, helt klart!

Sen så var det ju förstås fika och sånt efteråt också, bara det att jag helt missade att ta en bild!


#österlengospel







 








 











 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 10 november 2018 16:43

Ojojoj, vad vi har jobbat denna lördag då!
Så mycket folk i stort sätt hela dagen, var nog nästa svårt o få ut dem vid stängning.

I caféet var borden fullsatta hela dagen, var nästan så man inte fick plats då man själv 

gick på rast...men det fanns ett bord som var ledigt "trodde jag", såg liksom inte att det

var paxat det bordet av en kundkorg o jackor!

Och vi hade minsann & göra i caféet från första till sista stund, allting gick åt.
Väldigt rolig dag, men man känner sig ganska så slut i huvudet nu efteråt.








#2kopparkaffemedmjölk
#trekantsmacka
#kanelbulle





 












 

Av Hanna Boman - 8 november 2018 23:01

Nu ikväll så har det varit en kväll i Alphans tecken igen, eller hur man ska säga!
Jo, det är ju Alpha varannan vecka...och då började vi med att fika först i vanlig ordning.
Och den här gången så serverades det fralla & kaffe/te/saft & korv med bröd & kladdkaka med grädde!

Sen satte vi oss i våra grupper, och vi i Att våga stanna fortsatte att läsa ur Johannes evangelium kapitel 3 & 4.
Och sen fick vi berätta för varann vad vi hade upplevt i våra liv tidigare, för oss som ville då förstås!




En väldigt fin & bra kväll för samtal!

  






   

















 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards