Alla inlägg den 19 februari 2019

Av Hanna Boman - 19 februari 2019 21:58


Jodå, nu när jag har varit borta från Second Voice under ett år...så får man ju komma på 

de närmsta övningarna! 

Och för mig är det verkligen utan att tveka, skönt att komma igång igen efter ett års uppehåll!

Men vi sjöng på de sångerna som vi övade förra veckan, vilket funkade BRA!

Jag har suttit lite här hemma o smånynnat lite på en del av sångerna!

Enligt tidsplaneringen i DropBox, så ska vi sjunga på söndagsgudstjänsten den 3 mars.

Och då kan det ju vara bra om man kan sjunga med, hehe!




#sköntmedenpaus

#roligtattkommatillbaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


















Av Hanna Boman - 19 februari 2019 16:35

Idag blev det den sista lunchen hos pappa!
För nu så är jag äntligen hemkommen till mitt egna igen, efter 3 veckors renovering av badrummet.
Så den här förmiddagen har väl bara blivit till för att packa hem mina grejer igen, vilket gick förvånansvärt bra (enligt mig).


Och idag då så blev det sista lunchen hos pappa, fisksoppa & rostat bröd!





TACK för dessa 3 veckorna pappa & Charlotte!

  








 


Av Hanna Boman - 19 februari 2019 11:29

Tjohoo, och idag är det ännu en TEMADAG!

Nämligen KNÄCKEBRÖDETS DAG!

Oooh, vad gott det är med knäckebröd.

Jag kan mycket väl säga att jag älskar knäckebröd!




#knäckebrödetsdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards