Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Hanna Boman - 3 mars 2019 22:23

Ojaa, idag så har det visst varit och är ju förstås ett tag till...MANDELKUBBENS DAG!

Och hur många har just idag ätit en MANDELKUBB baraför att det är 

MANDELKUBBENS DAG?

Nope, jag har inte gjort det i alla fall (längesedan jag åt just detta bakverk).


Men det kan ju vara gott ibland, kanske är dags för mig att inhandla detta snart!

Eller varför inte prova på att baka själv?




#mandelkubbensdag2019









 






 





Av Hanna Boman - 3 mars 2019 15:53

Idag var det dags för Second Voice att sjunga på gudstjänsten igen (...var ju bara en månad sedan sist).
Och den här gången var ju även jag med o sjöng, om inte riktigt från början så blev det mot slutet i alla fall!
Oj, va roligt det var att vara med och sjunga igen (...känns bara som att jag inte riktigt fått kläm på

de nya sångerna än)

Predikan idag handlade om Hoppet & Gudstron som var väldigt bra och sa så mycket!


TACK Rupert!
  








 

Second Voice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rupert Lidén

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkfika nere i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards