Alla inlägg den 4 mars 2019

Av Hanna Boman - 4 mars 2019 21:18

Det kan väl kännas lite ovanligt kanske att ha gudstjänst på en måndagskväll, men så har ju vi det ibland och då kallas det för "Gudstjänst scouttid".
Och oj, vad många scouter & föräldrar som var på plats.
Nu tror jag att det säkert var 10 nya spårarscouter som invigdes & fick sin scarf & sölja!

Sen så var det en del scouter som fick märken av andra slag också.






 




     





     





 

...och så lite Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 mars 2019 15:38

Jahaja, idag så är det visst BANANENS DAG bland dessa TEMADAGAR.

Jag hade då rakt ingen aning om att det just fanns en BANANENS DAG, men varför inte egentligen!

Men det är ju väldigt gott med bananer, åtminstone tycker jag om att mosa ner en banan i havregrynsgröt!

Och JA, jag gillar att äta en banan precis som den är också!




#bananensdag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards