Alla inlägg den 16 april 2019

Av Hanna Boman - 16 april 2019 22:14

PÅSKSÅNGER!

 

 


Och nu så var det ett tag sedan som jag var med och övade igen, men denna gången var det ju den absolut sista gången innan långfredagen. Även om jag har sjungit dessa sångerna tidigare vid påsk, så funkade det ju bra för mig denna sista gången och den här gången var det verkligen roligt att komma tillbaka för att sjunga igen!


När vi hade sjungit klart påsksångerna, så var det lite dags att sjunga några sånger som kommer sjungas i maj månad på vårkonserten. Och en del av dessa sångerna har vi ju sjungit tidigare, så det kommer väl gå bra med den också så småningom!


Fast ja, just nu så är det ju påsksångerna som kommer sjungas allra först!





#långfredagen  #påsksånger

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 16 april 2019 21:38

Nu när det är påsklov för barn & ungdomar, så är det ju fritidsgård ute i kyrkan.
Och det började ju som sagt igår, medan jag kom först ut idag för att vara där några timmar.
När jag kom dit så var det inte jättemycket folk i rörelse, en del barn var ihop med Vera och bakade muffins när jag kom (tror det var tigermuffins av något slag).

Sen var det ju en del barn i mysrummet och spelade X-box medan andra barn spelade rundpingis ihop med pastor Mats.

#påsklov #fritidsgård
#2muggarkaffemedmjölk #päron #fruitsskittles #godis #popcorn #toasted








 






   




   











 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards