Alla inlägg den 13 maj 2019

Av Hanna Boman - 13 maj 2019 20:03

HOPPSAN!



Och vad hände här nu då? Jo, jag tog mig lite huxflux ut till kyrkan i eftermiddags på RPG:s Stickcafé.
Det har väl inte hänt tidigare, men johodå...visst har det gjort det, fast det är många år sedan.


Hehe, det var på den tiden då busslinje 7 gick igenom Mariedal vilket den inte har gjort på massvis med år.

Jadå, trot eller ej...men nu så har jag börjat med en ny stickning, och det vet väl de flesta vid det här laget hur det kommer att bli.

Sen blev det ju fika med förstås, eftersom det heter ju Stickcafé...


#rpgstickcafe

#2kopparkaffemedmjölk
#bulle
#sommarbakelse #medhallonochgrädde

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 13 maj 2019 18:47

Nu så fick vi ÄNTLIGEN till det med en lunch tillsammans Stina & jag!
Och jag tyckte att den här gången var det hennes tur att bestämma lunchställe, för annars brukar jag allt som oftast bestämma...
Så idag blev det Gelato, och där har vi ju varit förr...men de har så väldigt god lunch/mat!

Själv så valde jag "RÄKSALLAD med handskalade räkor", vilket var riktigt gott!
Eftersom Stina ville ha en lunch med sallad, så valde hon KYCKLINGSALLAD.
Sen var det ju bröd & dressing till också!





TACK kära goa Stina för mysig lunchstund!


  








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards