Alla inlägg den 21 maj 2019

Av Hanna Boman - 21 maj 2019 21:38

Nu den här kvällen så har det varit den sista sång-övningen för den här terminen, och vi har haft mycket på repetuaren den sista tiden. I lördags var det ju Vårkonsert och nu på torsdag sjunger vi i Rödeby kapell, men sedan efter det så är det SOMMARLOV!

Men övningen annars ikväll funkade ju helt okej, inga nya sånger utan det var inövade sånger som vi har sjungit förr!

Och det är 11 sånger som kommer sjungas på torsdag, om jag har fattat rätt i Dropbox!

Men det har jag nog, även om inte jag kommer vara med (utan har annat för mig). 


Eftersom det var sista övningen nu innan sommaruppehållet, så fick våran fantastiska körledare Carina en blomma av oss som tack för den här terminen (tyvärr blev det ingen bild).


Sen som vanligt vid sista övningen innan sommaren, så fick vi ta oss ner till Café Ankaret och där blev vi bjudna på rabarberkräm macka!



#rabarberkräm   #macka

 

 

 

 



 










 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards