Alla inlägg den 26 juni 2019

Av Hanna Boman - 26 juni 2019 15:53

Eftersom jag inte kunde hitta mitt busskort, så blev det att jag fick ringa återbud med den träffen jag skulle ha med sjukgymnaten. Och när jag ringde, så svarade han inte vilket jag nästan lite trodde att han skulle göra.

Men jag lämnade ett meddelande på hans röstbrevlåda/telefonsvarare, och sa ju precis som det var förstås!

Ja, jag bad honom ringa upp mig efter att han hade lyssnat av...så det gjorde han och bara tyckte lite att vi kunde ta det över telefon. 

För det var bara så att han ville veta lite hur det hade gått med träningen med träningsprogrammet jag hade fått.

Ptja, och det är väl samma sak där att jag fick ju säga som det var (ja, jag vet att man alltid ska göra det) 

Och jag har liksom inte alls varit lydig med att göra dessa övningarna, vilket man kan fråga sig VARFÖR!

Men jag har väl ingen jättebra förklaring till detta, mer än att jag vet hur viktigt det är att jag gör dem eftersom jag har ju bara på väldigt kort tid fått sämre balans!









 










     

Av Hanna Boman - 26 juni 2019 10:54

För er som inte visste, så är det CHOKLADPUDDINGENS DAG idag!

Och njaej, jag måste nog säga att just ren CHOKLADPUDDING är inte någon 

storfavorit hos mig...utan då föredrar jag allra helst chokladmousse med crisp,

som jag tycker är så pass mycket godare!


Just ren CHOKLADPUDDING har jag nog inte ätit sedan jag var barn, för 

vad jag minns så hade vi oftast det som efterrätt om söndagarna!




#chokladpuddingensdag2019

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards