Alla inlägg under juni 2019

Av Hanna Boman - 5 juni 2019 17:43

Igår när jag satt o kikade lite i min mobil (som jag gör ganska ofta, nästan för ofta...)

Men jag var inne på Facebook då, och hittade att man just där kunde göra beställning

på plånboksfodral. Så jag tänkte väl lite först på att sätta mig vid datorn, för att 

göra beställningen istället. Men jag testade att göra det via mobilen, vilket fungerade

helt lysande!


För redan idag så kommer det ett paket med posten, och jag fick helt rätt också!


Beställningen gjordes via www.billigamobilskydd.se





...det är faktiskt till och med att det får plats i byxfickan!





 





   




Av Hanna Boman - 4 juni 2019 23:27

Nu ikväll har vi haft vårt sista MUS-möte innan sommaren, och det gick bra.
Efter två tidigare bortfall, så hade JAG inledningen denna kvällen och då läste jag en text ur boken 365 dagar med Jesus (en mycket bra bok, enligt mig...som borde bli flitigare på att läsa den).

Efter min lilla inledning så var det dags för fika, som Harald hade ansvaret för ikväll.




 









 

Av Hanna Boman - 4 juni 2019 18:07

~~Med den här rubriken, så kan man tro vad man vill om vilka jag satt & fikade med idag~~
Men jag satte mig vid ett bord dal det satt ett gäng arbetande varelser (vet inte exakt vad de heter allihop, men vi var fyra stycken som satt & tjabbade med varann).

#enfikaför35kronor
#3kopparkaffemedmjölk
#1trekantsmacka
#1chokladboll

/Tjingeling









 













 

Av Hanna Boman - 2 juni 2019 21:27

Nu så när sommaren har börjat, då är det KVÄLLSGUDSTJÄNSTER som står på agendan hos oss.
Enligt både programblad & hemsidan stod/står det att On the Road skulle stå för sång & musik ikväll, men hade tydligen blivit ändrat i all hast (äsch, jag vet inte riktigt...)
Men Anna Lönnebo-Samuelsson var det istället som stod för sången & musiken!
Mitt kusinbarn var också framme och sjöng en sång, superjätteBRA Lovisa!

Sen så predikade Håkan Bergström & läste även dagens texter i BIBELN!






 

Anna Lönnebo-Samuelsson

 

 

 

 

 

 

 

Håkan Bergström

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 2 juni 2019 20:41

Yepp, ännu en "lunch-middag" hemma hos Ravnbös (fast nu var det ett tag sedan sist...)
Men jag kom lite senare, så efter de hade ätit. Så när jag kom frågade Martina mig om jag ville ha lite mat, vilket jag ju ville...ville ju smaka.
Och det var spaghetti & en väldigt god sås med lövbiff (gissar jag på i alla fall)!

Sen så blev det ju en kopp kaffe & rabarbermuffins & mango till efterrätt!

Väldigt gott & mumsigt!


TACK Martina & Morten & Seth & Iris & Edin & Jona för idag

(såg ju inte så mycket av Morten & Seth & Edin).
Men Martina och jag satt & pratade ganska mycket om både om

både ditten & datten!

Tack för pratatunden Martina!


      








   

Av Hanna Boman - 2 juni 2019 13:21

~~~jaa, vad ska man säga egentligen...men nu så blev jag inte riktigt färdig för att ta mig 

iväg på en förmiddagsgudsjtänst som jag väl hade tänkt! så därför fick det bli dagens TV-gudstjänat 

istället~~~


Fast jag har sett den nu på SVTplay!



Den här TV-gudstjänsten sändes från Pingstkyrkan Edsbyn och var en ekumenisk gudsjänst!

Det var föramlingskörer & lovsångsgrupp som sjöng & var med!


Nu så tror inte jag att dessa körerna var bara från Pingstkyrkan, men vet ju inte i detalj varifrån dem kom!


Men det var ekumenisk gudstjänst ihop med Svenska kyrkan Equmenia Pingstkyrkan

så mycket var jag med i alla fall!


~~och JA, jag kommer kunna se den här gudstjänsten mer än en gång!~~




#tvgudstjänst #svtplay #ekumeniskgudstjänst













 

Pingstkyrkan Edsbyn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 1 juni 2019 23:17

Nu denna dagen har det visst varit MJÖLKENS DAG!

Hm, om jag ska vara ärlig så är inte jag den som dricker mjölk alls...åtminstone inte bara ett "glas mjölk" utan vidare.

Som barn gjorde jag ju det nog nästan varje dag till maten och sådär, men aldrig nu!

Men jag har alltid mjölk i kaffet, och när jag ska göra o'boy så är det ju även mjölk då förstås! 



#mjölkensdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards