Alla inlägg den 6 juli 2019

Av Hanna Boman - 6 juli 2019 18:23

Sitter just nu och lyssnar till Sommar med Anders Hansen, och jag vet ju knappt vad han är för någon!


(lyssnar via podcast & mobilen, vilket gör att musiken är förkortad...men tycker inte att det gör något)



Men vad han har berättat om sig själv, eller vad jag har läst mig av honom så är han läkare psykiater författare!

Och han pratar mycket om hur bra det är att träna, t ex att ta sin 30 minuters promenad som man behöver varje dag. 

Jamen, och där kände väl jag mig lite träffad "med att jag inte gör det"!


Sen så är det även mycket prat om "psykisk ohälsa", vilket väldigt många tonåringar/ungdomar påträffar!


Programmet handlar mycket om sin hälsa och välmående!





Motion: "hjärnan räknar varenda steg, allting är bättre än inget..."



Nee, jag vet inte vad jag ska skriva mera mer än att han var en väldigt bra Sommarpratare i mina öron!




#sommar2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 6 juli 2019 13:54

Hmpf, nu den sista dagen som varit öppet i SecondHand idag innan SEMESTER så har det varit fullt av folk hela dagen.
Och då bestämde Bea & jag att vi skulle träffas där för att äta frukost.
Sen fick jag veta av Bea att hon ställde upp för att jobba i caféet mellan klockan 11 och 14, så innan hon började blev det frukost från klockan 10!

Och JAA, det var fullsatt vid samtliga bord då vi kom!
Men där hade vi inte kunnat vänta på att få ett ledigt bord, så eftersom Bea skulle jobba sen så "bjussade" hon in mig i personalfikarummet!

Lite busigt kanske, men...

#halvapriset

#3kopparkaffemedmjölk #1lokacitron #1trekantsmacka #1fralla #1lattekaka

 

 

 

 

 


TACK snälla goa Bea för frukoststunden idag!




  













 











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards