Alla inlägg den 10 juli 2021

Av Hanna Boman - 10 juli 2021 20:47

Eftersom jag är lite lat och har svårt att verkligen fixa och trixa med en hel del saker som kan göra det bättre för mig, så har jag nu äntligen verkligen fått till det med ett BLÅTT KORT som gör att jag från och med nu kan ta mig till TANDLÄKAREN för att bara betala 150:- för ett besök oavsett vad de kommer att göra i min mun!


Detta har varit på tal och pratats om i ganska många år, framför allt med tandhygienisten som jag vanligast brukar gå till.


Så sist efter jag hade varit hos tandläkaren då blev det verkligen ett "stort prat" om detta BLÅA KORT, och då tog jag mig verkligen i kragen för att framför allt fixa ett läkarintyg som deras hyrläkare på habiliteringen är ansvarig för att fixa (åtminstone tror jag det i alla fall).



Nu trodde väl jag och inbillade mig att detta BLÅA KORT skulle dröja på sig, men det kom ju för sjutton redan den här veckan (eftersom läkarintyget skickas centralt, för skulle det ha kommit till mig allra först...då hade det blivit liggandes här säkert ett bra tag till innan jag skulle veta vad jag skulle göra med det.


Sen så trodde ju jag att det skulle kommit ett plastkort, men det kom som ett "papperskort".



#tandvårdsstöd  #blåttkort

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards