Alla inlägg den 24 juli 2021

Av Hanna Boman - 24 juli 2021 20:13

Efter att ha kommit in till stan igen efter jobbet i SecondHand, då blev det denna gången att jag tog mig in till SumoSushi.
Där är ju inte jag ofta, även om jag verkligen älskar sushi både avigt & rätt nu!

Men sist jag var där och hämtade hem sushi, var förra veckan.

~~där fanns det en liten anledning, varför det gjordes förra veckan och sen endast en vecka senare (lite svårt o förklara såhär skrivandes)~~

Finns det nån av mina vänner som är lite nyfikna, så får ni väl fråga mig nån gång!



#sumosushi #sumokitchen #borgmästaregatan9

#älskarsushi #sushi
#ramlösamango #rocka

#innerstinnesåharjagnoghaftsushiabstinens










 













 

Av Hanna Boman - 24 juli 2021 18:54

Jomen, då har man återigen varit i SecondHand och jobbat!
Eftersom det denna sommaren inte är någon semesterstängning, då blir det ju jobb enligt schema!

Men det har funkat alldeles utmärkt, jag är ju där nu endast den korta tiden 11:30-15 vilket jag tycker är ganska så skönt.


#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkansecondhand #gullbernavägen4
#stämjärnet


#2kopparkaffemedmjölk #1ciabatta #1grovisfralla #1kanelbulle #1lattebit


 

 

 

 

   




~~nää, tro nu inte att jag har ätit 2 kanelbullar~~



~~~~för när jag nästintill hade satt mig för att börja fika kom jag på att lattebiten var glömd~~~~









 

Av Hanna Boman - 24 juli 2021 08:03

TEMADAG!

 

HOPPSAN!

 

 


Jo, det var ju igår som det var VARMKORVENS DAG...men av någon konstig anledning så blev det ingen uppdatering in denna dagen igår!


Och nejdå, jag åt inte någon VARMKORV igår bara för att det var VARMKORVENS DAG. Är väl inte den som gärna väljer att beställa en varmkorv i ett gatukök heller i och för sig. Men visst kan det vara gott ibland!


#varmkorvensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards