Alla inlägg under mars 2021

Av Hanna Boman - 30 mars 2021 22:26

#melodifestivalen2021

 

 

 

Av Hanna Boman - 30 mars 2021 21:47

Nu var jag bara inne och kikade lite på egentligen både kokböcker bakböcer www.adlibris.se, en sida som jag nog aldrig varit inne på så mycket tidigare. 

Men så bara fortsatte jag att kika lite mera, fram tills jag bestämde mig för att "göra en beställning"!


Och då blev det 4 böcker bara sådär, för 2 av dem var ett PAKETPRIS!



#adlibris

#birgittasbästakakorviminns   #birgittasbästafavoritreceptentilldetsvenskafikat

#nyaförstakokboken  #vibakarochlagarmat

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 28 mars 2021 19:02

LIVE-sändning!

 

 

 


Jodå, med den är ju så det är NU! Att man inte kan ta sig ner på en vanlig gudstjänst forfarande, vilket man saknar något kopiöst...även om det ibland kan vara skönt att bara sitta här hemma och se det från datorn!

Men nu vill man verkligen att det ska vara som vanligt, fast lär väl få vänta ett bra tag till!



En fin och bra gudstjänst på många sätt och vis, man blir glad av att "gå på gudstjänst" helt klart!



#livesändgudstjänst  #pingstkyrkankarlskrona





   

Bea & Ruth sjunger och spelar

 

 

 

 

 

Niclas Madestam predikar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 26 mars 2021 14:53

Nu är det väldigt längesen som jag tog mig in på Cityhallen, för att köpa KROPPKAKOR.
Så idag blev det då äntligen av, jag har ju vsrit inne på Cityhallen många gånger en fredag under tiden som Arontorps varit där och sålt...men då har jag ju bara dissat dem.

Och nu så slog jag på stort, det blev kroppkakelunch här hemma hos mig...vilket var väldigt gott & mumsigt!

#arontorpskroppkakor #lingonsylt #gräddmjölk #sodastream #bubbelvatten









 











     

Av Hanna Boman - 25 mars 2021 20:04

 




Jahaja, då blev det visst torsdag den här veckan också eftersom det var varit vägning shopping och jag har varit där!

Var ju inte där förra veckan, för att jag "orkade" inte. Men ställde ju mig på vågen här hemma då istället och meddelade Kristina via Messenger.


Men nu som sagt var jag där och "hoppade" upp på den "rätta" vågen, vilket ville göra mig glad. För den visade ju 

70,3 kg vilket resulterade i -0,3 kg.



#inställt  #coronapandemi   #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards