Alla inlägg under december 2020

Av Hanna Boman - 31 december 2020 15:33

 








 








 








 

Av Hanna Boman - 30 december 2020 17:04

 

 

 

 

ATTANS!

 



Nu var det ju öppet hos ViktVäktarna idag istället för att det är ju NYÅRSAFTON imorgon!

Psst, jag tog mig dit typ ganska sent... 10 minuter innan hon skulle slå ingen egentligen och då hade hon redan avlutat "maskineriet", så jag fick låta bli att väga mig idag!


Jadå, det var verkligen "dumt gjort av mig" att inte ta mig iväg betydligt mycket tidigare!

Nu så har jag väl flummat och funderat lite på om jag kanske ska ställa mig på vågen här hemma istället, men "vågar" väl inte direkt (för jag har ätit en massa onyttiga saker den sista veckan)...om jag ska vara helt ärlig!


Men jag har bestämt mig för att nästa år kommer bli ett bra år, "vikt-år"!





#insällt   #coronapandemi   #covid19









 

Av Hanna Boman - 29 december 2020 22:39

Nu när julhelgen är över för denna gången så har jag väl funderat och tänkt lite på vad jag verkligen fick ju julklapp.

Jag är ju verkligen inte den som brukar önska mig så värst vidare mycket, men man blir ju ändå glad för det man får förstås!




#julklappar2020










   






   









           

Av Hanna Boman - 28 december 2020 23:35

      



#såmycketbättre2020   #tv4

Av Hanna Boman - 26 december 2020 17:34

Den här dagen för mig har väl inte riktigt gått i planens tankar, eller inte alls är väl egentligen ärligare att säga!


Om inte denna pandemin hade kommit eller funnits, så skulle det nog varit precis som vanligt med hela JULHELGEN!


Så mina planer för just idag skulle ha blivit att strosa en tur på stan, när "mellandagsrean" har börjat (för mig i vanlig ordning, så börjar inte mellandagarna förrän den 27 december...för då är julhelgen över på riktigt).


Ja, men i alla fall så hade ju jag tänkt att ta mig ut en runda på stan för att göra av med alla mina julklappspengar...så de inte hinner att bli för gamla!


Fast sen så kom den där otäcka "latmasken" och kröp in i mig, så det blev till att stanna hemma istället!



Men är ju ganska så skönt det med ibland, att "bara få vara"...eller hur?


Sådana där saker som man ibland behöver öva på, åtminstone då det gäller mig!





#annandagjul2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards