Alla inlägg den 11 november 2011

Av Hanna Boman - 11 november 2011 23:58

Ikväll tog sig ett gäng tonåringar från kyrkan ut till Filadelfiakyrkan i Jämjö och så jag med då. Det började först med lite fika och sällskapsspel. Därefter var det lovsångskväll nonstop, vilket jag bara tycker är så gött att få lovsjunga våran Gud och ära honom. Det ger mig ro och stillhet i hjärtat.

Tonårsgänget från oss som var med var Peter & Kyra & Jan & Sofia. De spelade upp ett drama om synden som var riktigt bra. Ja, just det...i början så "rockade" dem igång oss med en gammal goding för oss som är från Mariedalskyrkan då. En sång som våran senaste ungdomsledare / 1-åring lärde oss i församlingen.

Sen efter denna lovsångsafton, så var det lite fika igen plus popcorn och samtal och tjatter igen.

Så det har varit en underbart härlig kväll jag varit på...fantastiskt helt enkelt!


TACK alla för en fantastiskt fin och bra kväll! 


Av Hanna Boman - 11 november 2011 15:56

Jajemen, idag är det ju en massa ettor hela vägen igenom på dagens datum. Ganska roligt, eller hur?

För det kommer ju aldrig nånsin återkomma att det blir sex likadana siffror i dagens datum någon mer gång.

Så därför ville jag uppmärksamma det i bloggen, hihi!

Den 11 januari-2011 var ju lite roligt att skriva med, då vardet även där en massa ettor...fast inte fullt ut, men ändå. HeHe, då var det till att skriva 110101 eller 11/1-11.

Så lite roligt var ju det med, eller hur?


/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards