Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Arbetslivsresurs

Av Hanna Boman - 27 november 2012 21:48

Ojdå, idag har jag varit nere på Arbetslivsresursen igen på en obligatorisk samlig med övriga arbetslösa. Där vi då fick lära oss hur ett CV ska se ut. Tidigare jag jag haft jobb i mitt liv där jag faktiskt har sluppit skriva något CV. Har fått eller fixat jobb via kontakter och sådär.

Men det kändes bra att verkligen få veta hur ett rikitigt CV ska se ut. Fast jag kan tycka att det är lite småsvårt att tsa till mig all info när det sitter andra i en samlig också, men kändes ändå ganska så bra.

På torsdag ska jag ner igen för att testa och skriva ett CV och då ihop med coachen, så får väl se hur det kommer att gå...men det kommer ju säkert att gå alldeles perfekt, hoppas på det i alla fall.


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Onsdag 5 juni 23:34

WOKAD GRILLMAT!     Nu den här kvällen så har det serverats wokad grillmat på baksidan i trädgården av kyrkan! Mycket gott! Nånting som man aldrig har ätit tidigare, och jag trodde väl att det skulle vara "vanlig grillmat"...men detta var ver...

Av Hanna Boman - Måndag 3 juni 22:52

Jepp, den här dagen bör väl nästan skrivas om! För på jobbet idag så hade jag hand om köket, för att fixa till fikat till oss som jobbade "kvällen". Då ska det kokas ägg och frallor ska delas o bres, sen så ska även varm choklad kokas!   Äggen ko...

Av Hanna Boman - Söndag 2 juni 19:12

 EN GLÄDJENS DAG!     Med tanke på att det varit dop idag för två stycken, så får man kalla det för en "EN GLÄDJENS DAG"!   En fantastiskt fin gudstjänst på många sätt, där Sören Sigvardsson var här o predikade också (en före detta pastor/f...

Av Hanna Boman - Lördag 1 juni 17:53


TEMADAG!   Idag så är det visst MJÖLKENS DAG, men om jagska vara ärlig så är inte jag någon mjölkdrickare som när jag var barn! För då dracks det mjölk när man åt mat nästintill varje dag, även i skolan. Men nu använder jag endast mjölk i kaffet,...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards