Alla inlägg den 11 december 2013

Av Hanna Boman - 11 december 2013 22:02

Ojojoj, det var ju riktigt längesedan som jag var med och sångövade i Surpraise nu och ikväll var jag med. Nu övade vi inför då vi ska sjunga på gudstjänsten den 5 januari, då det är pastorsinstallation hos oss av vår nya pastor.

Eeeh, det var väl som vanligt inte så många som var där...fast ändå samma sångare som tidigare, jiha och nu när jag räknade efter så var vi ju nio stycken ändå.

Vi fick välja och vraka om vilka sånger vi ville sjunga. Hehe, jag minns dock inte hur många som vi sjöng nu ikväll...eller?
Jodå, det var väl tre stycken i alla fall...och kommer nog bli någon till som vi ska sjunga då.

Denna kvällen så var det sista övningen nu innan jul och nästa övning kommer att bli lördagen innan, alltså den 4 januari.




/Tjingeling



Av Hanna Boman - 11 december 2013 21:33

I eftermiddags så träffade jag Julia & Tina uppe på Wachtmeister, för att äta en bit mat på Café 1344.
Riktigt gott kan jag ju säga, mumsfilibaba! :)

Jag valde "Pasta med fläskfilé".

TUSEN TACK för en mysig stund idag! :)



 


 

Haha, tokgalna jag med en hel drös sallad i munnen

    [Bild]

  [Bild]

Av Hanna Boman - 11 december 2013 15:51

Jahaja, idag så tog jag mig ut till "jobbet" där jag egentligen slutade den 29 november.
Och idag så tog jag mig ut för att göra ett riktigt avslut.
Jag ställde mig och bakade en omgång chokladmuffins här hemma igår och hade med mig ut till barnen.
Sen så fick jag av alla barnen ett fint häfte med teckningar där de har ritat porträtt av sig själva.
Och självklart så fick ju Rolle också vara med på en och annan teckning.
Ett fint och roligt minne, absolut!

Jag kommer ett sakna er! ;)

/Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards