Alla inlägg den 2 december 2014

Av Hanna Boman - 2 december 2014 21:50

Jamen visst, ikväll så har jag varit med på årets sista Styrelsemöte i församlingen och representerade MUS (Mariedalskyrkans Unga Styrelse). Lotten föll denna gången på mig att få vara representant!

Och jag vet ju att jag inte får skriva något om vad som sas, men jag hade ju missat tiden litegrann och var inte på plats förrän strax efter klockan 18:30. De började visst mötet redan klockan 18, men jag kunde inte riktigt klockan idag...hehe!

Så jag missade ju inledningen och sådär, men det goa fikat missade jag ju inte...för det var gottigt minsann!





 





Av Hanna Boman - 2 december 2014 16:40

Nämen ojdå, jag har tydligen tagit fel på dagarna denna veckan...eller? Aja, det är ju bara tisdag och jag har varit hos Viktväktarna redan idag (brukar vara där på torsdagarna ju).

Men har annat för mig på torsdag och då får det ju bli så, för jag kan ju inte bara hoppa över en vecka...hehe!


Och vad pratades det om idag om inte Nu är det jul (bord) igen... för nu så har vi ju verkligen kommit in i juletiden på allvar, eller hur?

Om man säger som så, så finns det ju ganska mycket på ett Julbord...eller hur? Av vad jag ser just nu i Veckans Viktiga som man får varje vecka då man kommer på mötena, så finns det en så kallad Jultallrik á la Viktväktarna som då är värt 18 ProPoints och så självklart finns det ju en Tradionell jultallrik som då är värt hela 33 ProPoints.

Hehe, det finns ju även bilder på dessa tallrikarna i Veckans Viktiga...men lite svårt att lägga in här i inlägget, fast jag tror nog att ni klarar er utan det va?


Men vad talade vågen om idag då jag ställde mig på den? Jaa, den säger ju inte så jättemycket precis...utan den vara visar ju lite siffror, hehe! Fast nu så blev jag vän med vågen igen och tackade så himla mycket, hehe!

Nejdå, inte riktigt så var det väl...men att jag blev vän med vågen är ju sant i alla fall. För idag så visade den

58,8 kg och resulterade ju då i -2,0 kg.

Hmm, vad trodde jag att den skulle visa då egentligen? Eeeh, jag trodde väl att den skulle visa plus...men blev ju riktigt glad av detta minus idag, eftersom det var ju bara fem dygn ungefär och inte en hel vecka.


Så bra jobbar Hanna!  






      

Såhär visade appen idag då jag skrev i veckans vikt idag








 

Av Hanna Boman - 2 december 2014 15:06

Jomen visst har ju jag varit på gymmet idag och nu var det ett lite lagom bra tag sedan jag var där sist, hehe! Men som sagt har jag varit där idag och gymmat mig igenom alla maskinerna.

Tjupptjupp, och det gicvk väl helt okej idag. Kände mig väl lite lagom sen att vara där just idag, så hoppade väl över någon maskin i alla fall...men jag tror inte det gör så himla mycket i det stora hela, utan det kändes bra ändå och jag tycker ju fortfarande att det är jätteroligt att ta mig dit.

Det känns ju alltid skönt och veta att man har varit där för att dra och använda maskinerna, dock inte alla...utan de maskinerna som jag har blivit tilldelad att använda förstås och de maskinerna heter ju då:

R13 & R11 & S4 & R4 & R9 & R30.

Hahaha, och nu vet ju jag att detta säger ju inte er att enda dugg vad det här är för maskiner...men jag vet ju och det är väl huvudsaken va? Hihi! 








 











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards