Alla inlägg under juni 2017

Av Hanna Boman - 10 juni 2017 12:07

Yes, efter att jag hade skrivit o frågat på Facebook var för någonstans man kan 

hitta sig en ny mobilladdare. Bara för att jag inte gärna ville ta mig in på Mobilizera ännu 

en gång. Men då fick jag en hel del tips på vissa ställen, som gjorde att jag spatserade bort

till Teknikmagasinet igår efter jobbet.

Och jadå, jag fick faktiskt bra hjälp med detsamma!

(hade för några år sedan inte riktigt sug efter att ta mig in där)


Ibland är det jättebra med Facebook, där man kan bli tipsad om olika grejer!







   















 

Av Hanna Boman - 10 juni 2017 10:27

I tisdags då jag bara var hemma hela långa dagen, så surfade jag runt lite på datorn

(precis som jag inte brukar göra det).

Men i alla fall så kollade jag lite efter ett genomskinligt skal till min 

iPhone 5c (gammal mobil nu, jag vet...)


Och jag hittade det genomskinliga skalet "som vanligt" på www.fyndiq.se

En väldigt bra sight för att hitta sådana grejer tycker jag.

Sen så kostade inte skalet mer än 29:-, även det var ju väldigt billigt!



Så igår då jag kom hem, låg det ett paket här innanför dörren o jag förstod ju vad 

det var. Gissade mig till när det kunde komma till mig också, vilket var rätt (torsdag/fredag)









   












 

Av Hanna Boman - 7 juni 2017 23:49

In till Flash idag igen, och då fastnade jag för att titta på Ponchos som hängde ganska så nära dörren. Det var inte många steg som jag behövde ta förrän jag hade hittat dem, hehe!

Så jag slog till o köpte en, även om nu inte den var på REA...men så värst 

dyr var den ju inte, eller? Ett hyfsat vanligt pris, så 399:-.


Och självklart fanns det en hel del lika färger på dem, eller hur jag nu ska förklara.

De var ju enfärgade, men i olika sorters virkningar/stickningar.

Så för mig blev det till slut en blå!









 














 









Av Hanna Boman - 6 juni 2017 14:32

Och idag är det ju Sveriges NationaldagSvenska flaggans dag!


Fast jag är ju sådär halvtråkig, eftersom jag inte har varit någonstans 

alls idag för att kolla på något firande här i stan!

Frågan är ju egentligen om jag har vetat något ställe som 

haft något stort firande? 

Njaej, jag vet ju inte om något alls...så därför är jag bara hemma och "tråkar" mig!


"Har en lugn & skön dag, helt enkelt"!








 











 

Av Hanna Boman - 6 juni 2017 08:22

ENDAST VÄGNING & SHOPPING!


Hehe, nejdå jag har inte varit till ViktVäktarna idag eftersom det är ju

Nationaldagen och röd dag idag!

Men jag var där igår o den tiden som jag var där var det bara vägning o shopping.

Och jag var den sista som var där, så då kan man väl säga att jag var där i "sista minuten" va!

Aja, det bara blev så att jag tog mig dit lite senare liksom.

Men vad visade "våguslingen"? Jodå, jag "måste" ju nästan nu få kalla 

den för "usel"...hehe!

För den här veckan visade den förvisso minus, men inte så pass att JAG kunde 

bli glad. Eftersom jag låg ju fortfarande inte under min MÅLVIKT och fick inte 

min femte stjärna nu heller!

Och vad visade vågen nu då?

Jepp, den visade 62,2 kg som resulterade i -0,1 kg.


Så visst var det MINUS alltid, men jag "behöver" ju fortfarande inte betala någon Veckoavgift.

Men till nästa vecka så vill jag ju ha min femte stjärna i alla fall!












 

Av Hanna Boman - 4 juni 2017 17:23

Och idag så har det varit den sista gudstjänsten för oss alla med familjen Sundkvist, med 

Ulf & Louise i spetsen!


En fantastiskt fin o bra gudstjänst, där det var solister som sjöng och även 

orkestern under ledning av Christer Hultgren deltog också.


En fullsatt kyrka från första till sista bänkrad, vet dock inte hur det såg ut upe på läktaren...men 

kan nog tänka mig att det var "fullsatt" där också.


Eeh, jag tror nog att bilder säger mer än ord här...vet inte vad jag ska skriva direkt heller!







 

Jenny Eriksen

 

 

 

 

 

Madlene Lundström

 

 

 

 

 

 

 

 

Paula & Pegga

 

 

 

 

 

Ulf Sundkvist

 

 

 

 

 

 


Lite Mingel med kaffe & muffins

 

 

 

 


Efter att vi hade fått i oss lite Mingelfika, så var det återigen dags att ta sig upp till kyrksalen

för att höra tal & tack till Ulf & Louise.

Väldigt många fina tal, som absolut inte var långa heller, utan de var nog satta 

på en viss tid (korta tal, är de bästa).




Sen så blev det en liten lättlunch också, nere i foajéen/cafét som innehöll 

pastasallad & dressing & bröd o även det var väl på lite minglande...om man inte 

fick sig en plats inne i caféet.







 













 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards