Alla inlägg den 7 september 2018

Av Hanna Boman - 7 september 2018 23:37

Och nu har jag verkligen inte bestämt mig, efter denna Slutdebatten som har gått på SVT nu ikväll!

Men däremot så tyckte jag nog ändå att det var en spännande Slutdebatt på sätt och vis.

Eftersom jag slocknade/somnade inte alls nånting, okej...jag "vilade väl ögonlocken" lite.

Jag har nog aldrig suttit bänkad på någon Slutdebatt tidigare innan ett Riksdagsval!

Så jag får väl se till att göra något test typ den här "omtalade" Valkompassen, för att se 

om jag efter den kommer bli något "klokare"!

Eller det var väl nu ikväll som man i så fall skulle bli klokare, än och göra Valkompassen!






#val2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 7 september 2018 19:23

Nejdå, inte visste jag att det fanns någonting som hette

 Salamins dag bland dessa TEMADAGAR!

Men varför inte egentligen, det finns ju så hejdlöst nånga "konstiga" TEMADAGAR!

Och jag tycker nog att det är lite trevligt med dessa TEMADAGAR, så man får något att skriva om 

i bloggen ibland!


Sen så har ju jag blivit en sån galen "salamiälskare" på sista tiden, tycker det 

är så gott och det finns ju många olika sorters smaker!





#salaminsdag2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 7 september 2018 13:52

Alltså hur irriterad blir man på detta, att fortfarande inte Facebook-länkningen funkar?

Oja, jag skickade ett mail till dem på support@bloggplatsen.se förra veckan och inte fått någon respons 

alls på detta heller!

Så jag är fortfarande väldigt irriterad & trött på att de inte kan justera och få det till 

att fungera igen!

Eftersom det fortfarande verkar finnas många som är trötta på det här!


Jag har läst idag på www.bloggplatsen.se och uppe i "Rampljuset" där att det finns en som 

skrivit om det här med deras länkning:"Borde de inte fått till Facebokkopplingen

liksom felmeddelandet om Felaktig kontrollsumma.

Jag får det vid varje inlägg!"  

Och då blev min tanke snabbt: "Ja du, det undrar

jag med och har gjort länge..."





/Tjingeling

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards