Alla inlägg den 23 december 2018

Av Hanna Boman - 23 december 2018 23:31

Detta trodde man väl nästan aldrig att det här skulle bli, att spela Bingolotto under Uppesittarkvällen
Men som sagt, nån gång ska väl vara den första o nu blev det helt enkelt!

Alltså detta var allra första gången överhuvudtaget för både Henrik & mig!
Första gången som vi har köpt en bingolott, men så var det inte någon vinst alls!

Nu kanske vi kommer sitta uppe vid varje Uppesittarkväll, för lite roligt var det ju i alla fall...även om man verkligen fick sitta koncentrerat, då spelen gick!



#ettansbingo #tvåansbingo #treansbingo #fyransbingo
#premiär #bingolotto #uppesittarkväll #tv4 #2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  


Och så lite "snacks" med,

skumtomtar & pepparkakor & klenetter & rockyroad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 23 december 2018 14:38

Hehe, nu glömde ju jag bort o tala om att jag i fredags Cubus för att själv inhandla

mig en NY pyjamas!

Som tradition sedan många år tillbaka så har jag på självaste NYÅRSDAGEN alltid strosat

omkring i pyjamas här hemma!

Så ville ha en nyköpt tills dess redan NU!


Tyvärr inte någon bild på pyjamasen nu, eftersom den fortfarande ligger 

i påsen!




#pyjamas #cubus #wachtmesiter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards