Alla inlägg den 16 juni 2020

Av Hanna Boman - 16 juni 2020 20:59

Nu så har jag minsann för första gången i mitt liv köpt/fixat ett SOMMARKORT, som förvisso började gälla från igår (15/6-16/8).

För nu har jag inte samvete för att åka "gratis" buss mer, nu har de ju "äntligen" satt blipp-maskiner bak på bussarna...och då ska man väl inte kunna mygla längre med att bara kunna sätta sig på bussen!


Särskilt nu när de kommer sättas in fler biljettkontrollanter/väktare, och då vill inte jag åka dit och få betala en straffavgift (onödiga pengar)!


Så jag  ner till HEMMAKVÄLL nu här under kvällen, "bättre sent än aldrig"!


Och för att slippa gå hela vägen hem, så tog jag premiärturen och åkte bussen från Kungsplan till Amiralitetstorget.





#hemmakväll    #blekingetrafiken  #sommarkort2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards