Alla inlägg den 22 juli 2020

Av Hanna Boman - 22 juli 2020 22:33

Jahaja, nu så hade vi ju först bestämt oss för att luncha på Gelato idag...men då vi kommer dit så fanns det inte plats för oss nånstans egentligen. Så då fick vi bara ta oss över till andra sidan och välja SumoSushi istället. 






 




Och att jag älskar sushi, vet nog många av er nu va?

Så därför var det väl lite spännande för vad Bea skulle tycka, som inte riktigt är så förtjust i "denna goda delikatess".

Men hon kanske kommer kunna bli förtjust i detta med, vem vet? Nu är det ju inte så att man måste lära sig att gilla sushi, bara för att jag en gång har gjort det...som en gång trodde att jag aldrig kommer lära mig att gilla det!



Nu fick vi ju en riktigt mysig stund tillsammans, fast vi hade väl gärna velat sitta ute på uteserveringen...men det var andra som tänkte väl ungefär samma sak!

Så då fick det bli till att sitta inne istället, som gick minst lika bra!





TACK Bea för den mysiga lunchstunden idag!


  



#sumosushi  #sushi  sushiärsågott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 22 juli 2020 09:58

HJÄLP!

 

 

 


Nu så var det ett väldigt BRA tag sedan som jag uppdaterade min blogg, så då måste jag ju skriva bara ett kort inlägg...för att visa att jag fortfarande lever. 

Jag brukar väl i stort sätt annars ha något att sktiva & berätta varje dag i min blogg, men typ inte riktigt nu dessa senaste dagarna!


Men men, jag kommer väl komma igen med att uppdatera framöver i alla fall!


Nej, ärligt talat så vet jag väl inte riktigt nu hur det kommer bli framöver heller. Men känner att jag behöver nog "skärpa" mig en del med min uppdatering, fast är ju ändå "förvånansvärt" många som har besökt bloggen denna månaden!




Detta var väl kanske ett litet onödigt inlägg, men måste ju vara sådana med ibland!














 










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards