Alla inlägg under maj 2021

Av Hanna Boman - 22 maj 2021 16:52

TEMADAG!

 

 

 


På dagen idag så är det ju då PICKNICKENS DAG och det är väl passande en dag som denna, med tanke på att det verkar ju vara ett bra picknick-väder!

 


För visst kan det väl vara mysigt att vara ute på en picknick, även om jag nu inte brukar vara på så många picknickar!




#picknickensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 21 maj 2021 22:24

Eftersom de denna veckan hade Fish and chips med aioliTime out som Veckan Fisk, då kunde inte jag låta bli att ta mig dit idag efter jobbet.

För enligt mig känns det som att det var ett bra tag sen de hade det sist!

Eller kan det ju ha varit jag som typ dissat, och tagit nånting annat (jag vet inte...)

Men det var gott i alla fall, helt klart!

#timeout #fishandchips #medaioli
#cocacolazero

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och som vanligt brukar jag ju ta det med mig till KonstiFik för att äta där.


Senare sen under eftermiddagen så var det ju eftermiddagsfika, så även för mig då förstås!

#konstifik #kaffemedmjölk
#engelholmsglass #sotarn








 











 

Av Hanna Boman - 20 maj 2021 21:13

 



Nu så har man ju varit till ViktVäktarna på rätt veckodag igen, var ju helt annan dag förra veckan för att det var röd dag då.


Jihaa, och den här veckan kände jag mig vertkligen inte redo för att komma! Eller jag vågade inte att ta mig dit alls idag egentligen! Men varför inte liksom, nu när det var ganka okej väder att ta sig ut en stund?

Så då kilade jag ju iväg och kommer fram till lokalen, hehe!

Pratade ju förstås lite med Kristina först och sa att jag "inte vågade ta mig dit idag"!

Sen så tog vi oss in till den däringa vågen som då visade 70,7 kg som resulterade i -0,8 kg!





TACK så mycket för det snälla vågen denna veckan, nu är jag 

ju vän med dig återigen...vill att du visar ännu mindre nästa vecka! Deal?


  


#inställt  #coronapandemin  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 maj 2021 21:14

Nu så jag äntligen köpt mig en Powerbak, äntligen och äntligen förresten! Det är väl inte så att jag llänge har velat skaffa mig, men eftersom batteriet är ganska dåligt...så har det blivit en funderare på att skaffa en och det gjorde jag igår.

Men än så har jag bara laddat den, för annars går den ju inte att använda.

Kommer bli skönt att ta med sig en "extra" laddare i väskan ibland!






#euronics   #powerbank  #stuff

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 17 maj 2021 21:43

Eftersom inte Henrik fick någon födelsedagspresent av mig när han fyllde år i april (21/4), så bara kände jag för att bjussa hem honom hit på en födelsedagsfika i all enkelhet!

Varken Henrik eller jag hade ätit våfflor i år, så då blev det våfflor & rårörda hallon & grädde...sen blev det ju förstås kaffe till.

#kaffe #kaffemedmjölk #våfflor #rårördahallon #grädde







TACK Henrik för en trevlig & mysig både fikastund & pratstund!

  








 

Av Hanna Boman - 17 maj 2021 19:23

När jag var och jobbade i SecondHand sist (8/5), så blev det lite shopping också.
Jag tog mig en runda innan jag började jobba, och nu i det nya så är det betydligt lättare att ta sig runt mellan hyllor och annat.
Så då hittade jag en ljusstake och två glas!

#pingstkyrkansecondhandkarlskrona
#gullbernavägen4 #stämjärnet

#2glas #1ljusstake






 












     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards