Alla inlägg den 12 mars 2024

Av Hanna Boman - Tisdag 12 mars 23:28

När jag kommer in på jobbet idag vid 14-tiden, då så blev det en så kallad födelsedagsfika där två stycken tidigare under dagen bakade en chokladkaka/kladdkaka.

Eftersom det finns en till av ens jobbarkompisar som fyllde år förra veckan, så blev hon med firad när det blev eftermiddagsfika (bra jobb, när man börjar med att fika...)


#dagligverksamhet  #rackartyg

#chokladkakamedvispgrädde

#kaffe  #kaffemedmjölk

#presentkortfrånhemmakväll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Tisdag 12 mars 22:52

Nu när planerna inte riktigt blev som det var tänkt, som kom det både ett "missat samtal" & sms från Henrik att han skulle upp till mamma på lunchen idag. Just då var jag redan ute en sväng på stan och gick utanför Wachtmeister just då...så det blev ju bara för mig att gå igenom Wachtmeister och hem till mamma!


Innan dess så var jag bara lite tvungen att ring lite samtal, som jag lyckades med BRA!



#smörgåstårta  

#äppelciderlight

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Tisdag 12 mars 19:08

Idag så gick den andra Kvartsfinalen av Vi i femman och förstås även denna gången var spännande. 

Det var Innovitaskolan klass 5 i Karlskrona som mötte Karlshamns Montisoori klass 5 Karlshamn som kammade hem 39 poäng och Innovitaskolan fick 27 poäng. (ska försöka ta reda på vad för "bokstäver" det är på klasserna, snappade inte upp eller minns inte...)


Tyvärr så hörde jag inte heller hur många poäng de två klasserna fick, men att Karlshamns Montissori från Karlshamn tog hem segern i alla fall!




#sverigesradio  #p4blekinge

#kvartsfinal2


#viifemman2024

 

 

 


 

Karlshamns Montessoriskola

 

 

 

 

 

 

  

Innovitaskolan Karlskrona












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards