Alla inlägg den 17 december 2011

Av Hanna Boman - 17 december 2011 18:19

Idag var man uppe lite med tuppen, eller? Ja, nästan i alla fall. Var ute i kyrkan kl 10 för att träffa alla i kretsgruppen, den stora.

Och då fixades det till en väldigt god BRUNCH med diverse goa saker som: äggröra med bacon & prinskorv, våfflor med ostsmak...det var även vanliga våfflor, goa brödsorter, smoothie, juice, the, kaffe, frukt av alla dess slag.

Efter detta så hade vi lite andlig spis som Håkan hade ansvar för och det var intressant (bibelstudium).

Tänka sig, att jag hade min egen BIBEL med mig, brukar sällan ha det. Nästan ett litet wow där va? HeHe!


Ja, dagen har varit hur bra som helst! Efter lite andlig spis, så var det då dags för lite lekar för att lära känna varann lite bättre...eller hur nu Maria sa i början där. Kul hade vi i alla fall!

Därefter var det då lite fika med kaffe & mjuk pepparkaka & lite julgodis (den mjuka pepparkakan hade jag bakat).



 

Det färdigdukade bordet

 

 

 

Det "arbetande" folket i köket

 

 

Håkan arbetar med båda händerna, när han fixar äggröran

 

 

Brunchen klar att servera

 

  Min ostvåffla med philadelphiaost & bacon

 

  Jag äter mycket gott knäckebröd

 

 

 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards