Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Hanna Boman - 2 oktober 2013 22:02

Även denna kväll har jag varit iväg och sjungit och då ute i "min kyrka", hehe! Inte alltför många, men ändå en lite nätt skara på sångare.

Oooh, men hur många var vi då? Joo, vi var väl sisådär cirka sju stycken och så Markus förstås som denna gången satt vid flygeln och spelade och ledde oss då.

Den här gången var det ju riktigt kul att sjunga även om jag var lite lagom trött i och för sig, men det är ju så att ibland är man trött och sen så vissa gånger är man mer peppad till att sjunga och så var det faktiskt denna gången för mig trots att jag var trött då. Hmm, hjälp...detta fick jag inte riktigt ihop och det är väl inte riktigt meningen att ni heller ska fatta tror jag.


Utan jag vill bara skriva lite i alla fall och det här inlägget blev väl lite lagom pö-om-pö tror jag allt.

Men det får ni ha lite översseende med, hehe!


/Tjingeling



 



'

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards