Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Hanna Boman - 3 oktober 2013 19:10

Jajemen, och så har jag tagit mig till viktväktarna denna veckan också. Hehe, och med denna inledningen på inlägget kan man väl nästan förstå att jag är glad. Yes! 

Men vad pratades det om idag då? Jovisst, det pratades om Burpee - En effektiv övning som tränar hela kroppen - magen, ryggen, armar, ben, rumpa, och sist men inte minst - hjärtat. Den ger dessutom korrdination, balans, spänst och bränner fett.


Så här gör du en fullständig burpee:


 


Nu då så kommer det här med vad vågen visade idag då jag ställde mig på den. Och jag blev faktiskt riktigt glad!

För det var ju minus. Med andra ord så sa den såhär; 61,2 kg vilket blev -0,4 kg.

Riktigt bra jobbat denna veckan Hanna!  ...psst, jag har inte följt någon CHECKLISTA.

Och snälla, fortsätt så så du kommer ner till MÅLVIKTEN igen som då är 60 kg.






 


   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards