Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Hanna Boman - 12 oktober 2016 20:17

Ännu en onsdag då det har varit Stickcafé, med allt vad det nu innebär. Den här gången var det glest mellan borden, men vi stickade ju på ändå och även jag faktiskt...vet dock inte hur många varv jag stickade på min lilla ruta, men några var det i alla fall (som ni vet så är ju inte jag så glad för att pyssla, men tycker ju det ändå är roligt att komma dit och sticka lite).

Och när det är café så är det ju förstås fika också, för annars kan man ju inte kalla det för Stickcafé...eller hur!








   











 









Av Hanna Boman - 12 oktober 2016 19:29

Jahaja minsann, idag så tog jag mig ut till kyrkan igen för att vara med på Babybom. Det börjar ju klockan tio, och jag kom väl strax efter.

Ett barn med mamma var där och så var jag där ihop med Violet & Berit då förstås. Som vanligt så börjas det med lite fika och därefter sång & musik.

Jag tycker ju att det är roligt att ta sig ut ibland, eftersom jag var ju där i vintras då jag bodde där ute. Då var det ju bara att vara med, så därför är det ju roligt att komma ut sådär lite då & då!




TACK för en mysig stund idag!











   



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards