Alla inlägg den 22 november 2016

Av Hanna Boman - 22 november 2016 22:48

Nu ikväll var det verkligen sista övningen innan Första Advent och det gick ju riktigt bra! Vi fick även ta oss fram på estraden o sjunga där också (fast jag satt kvar i bänken, fuskade lite...)

Jag tror att vi sjöng samtliga sångerna ståendes där framme, som vi kommer att sjunga på söndag då förstås.

För det är ju då vi kommer sjunga på gudstjänsten och det kommer vara mycket folk, eftersom det är ju 

Första Advent och det är ju en stor dag...ett nytt Kyrkoår börjar!










 


Av Hanna Boman - 22 november 2016 22:29

Idag så träffades Rebecca & jag nere på Café Tre G för att fika lite, men för mig blev det faktiskt mat och då valde jag som nästan alltid Bakad potatis med skagenröra vitlöksdressing (fast nej, jag brukar inte välja samma fyllning varje gång...)

Men vi hade en väldigt trevlig stund tillsammans, och pratade lite som vanligt om ditten & datten typ.

Nu så var det verkligen ett väldigt bra tag sedan som vi träffades, så det var sannerligen på tiden för oss att träffas (bara hon & jag...)




TACK för idag snälla & goa Beccis!

  






 






 









     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards